21.11.2016

Nadruki reklamowe

Istnieje dużo funkcji, które spełnia reklama. W nadrzędnym projekcie jest to w głównej mierze informacja na temat jakości i atrakcyjności sprzedawanego produktu. Jej funkcja jest nakłonienie jak najogromniejszej ilości klientów do zakupu danego produktu. Reklama ma prawo spełniać również funkcję szkolną. W tym celu przestrzega się np. młodziutkich kierowców, którzy prowadzą po alkoholu, jest to przestroga często pokazana w dosyć uciążliwy sposób . Wszystko w owym czasie wpływa na wyobraźnię. Reklama też spełnia funkcję manipulacyjna, to naturalnie dzięki której używa się dosyć perswazyjnych fraz, jakie nakłaniają konsumenta na kupno określonego artykułu. Konkursowa funkcja reklamy pokazuje wyznaczoną propozycję na zasadzie porównania jej z innymi. Nieraz przy tym nie wymienia się danych towarów z innych korporacji, chociaż próby te też pozostały złamane. Reklama spełnia funkcję informacyjną. Przykładowo zawiadamia o czymś istotnym, jakimś wydarzeniu, jakie wkrótce ma nastąpić. Skupić ma to rzesze kontrahentów - zobacz Gildan. Niezmiernie ciekawie zmontowane są reklamy, które poprzedzone są intrygującymi zapowiedziami.

0 komentarze:

Prześlij komentarz