21.11.2016

Nadruki reklamowe

Istnieje dużo funkcji, które spełnia reklama. W kluczowym projekcie jest to przede wszystkim wiadomość na temat jakości i atrakcyjności sprzedawanego artykułu. Jej funkcja jest nakłonienie jak najogromniejszej ilości klientów do zakupu danego artykułu. Reklama ma prawo spełniać też funkcję szkolną. W tym celu respektuje się np. młodziutkich kierowców, jacy prowadzą po alkoholu, jest to przestroga wielokrotnie pokazana w dosyć dokuczliwy sposób . Wszystko w owym czasie wpływa na fantazję. Reklama także spełnia funkcję manipulacyjna, to właśnie dzięki której używa się dość perswazyjnych fraz, które nakłaniają klienta na kupno określonego artykułu. Konkurencyjna funkcja reklamy uwidocznia ustaloną ofertę na zasadzie porównania jej z innymi. Wielokrotnie przy tym nie wymienia się danych towarów z innych firm, choć próby te także pozostały złamane. Reklama realizuje funkcję informacyjną. Na przykład zawiadamia o czymś ważnym, jakimś wydarzeniu, które wkrótce ma nastąpić. Skupić ma to rzesze klientów - zobacz Gildan. Wybitnie ciekawie zmontowane są reklamy, które poprzedzone są interesującymi zapowiedziami.

0 komentarze:

Prześlij komentarz