21.03.2017

Naszywki na zamówienie

Nie zdajemy sobie sprawy, jak dużo obrazów oraz słów zostaje w nas, nawet jeśli ich nie pamiętamy. Komunikaty marketingowe muszą się od czasu do czasu powtarzać, aby ostatecznie zaistnieć w świadomości odbiorcy i tym samym wybić się spośród innych. Reklama potrafi propagować miarodajne wzorce zachowania. Czymś codziennym stało się smarowanie kanapek margaryną, lub picie wody do obiadu. Niektóre nazwy tak nadzwyczaj wryły się w język globalny, że nie zdając sobie z tego do końca sprawy, używamy pewnych marek jako nazw szerszej palety analogicznych produktów - wypróbuj także komputerowy warszawa.

Buty sportowe to adidasy, przyprawa w płynie, użytkowana wielokrotnie do rosołu w potocznie oznaczana jest maggi. Funkcjonalna reklama sprawia, że klient przyzwyczaja się do jednego supermarketu czy także sklepu z meblami, gdzie pracownicy noszą koszulki z własnym nadrukiem logo firmy (w tym miejscu sprawdzą się też naszywki na zamówienie dla producentów). Nazwy wytwórców z góry stanowią dla nas gwarancję jakości, nawet jeśli nie spostrzegaliśmy samego artykułu. Reklamodawcy kreują tym samym charakterystyczną kulturę konsumentów, którzy pozyskują artykuł, co do którego są przekonani, oraz jakiego zawsze używają, nawet jeśli nie jest już reklamowany.

0 komentarze:

Prześlij komentarz